Platforma pro nezávislost a pluralitu sdělovacích prostředků

Vykolejená demokracie?

Vykolejená demokracie?

19. 11. 2015, Akce

Panelová diskuse na téma „Vykolejená demokracie? – Skutečnost a mediální obraz“ se uskuteční u příležitosti 26. výročí Sametové revoluce ve čtvrtek 19. 11. 2015 od 18:00 na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

První kolo jsme prohráli

První kolo jsme prohráli

9. 11. 2015, Komentáře

Několik poznámek k pražské konferenci na téma „Uprchlíci a jejich obraz v médiích. Odpovídá skutečnosti?“

Gorila ex machina(ce)

Gorila ex machina(ce)

28. 10. 2015, Komentáře

Vstup slovenské investiční skupiny Penta do vydavatelství Vltava-Labe-Press, vlastnící celorepublikovou síť regionálních deníků, má zajímavé pokračování.

Jak zkrotit síly nenávisti?

Jak zkrotit síly nenávisti?

17. 10. 2015, Komentáře

Poněkud stranou pozornosti zůstal verdikt Vrchního soudu, který potvrdil rozsudek nižší instance, že majitel serveru Parlamentní listy musí zaplatit odškodné 150 000 korun Jaroslavu Suchému.

Noviny v politické válce

Noviny v politické válce

9. 10. 2015, Komentáře

Pozastavit bychom se ale měli nad tím, proč se Babišova média při náletu na Lidový dům nevěnují také další o tři roky starší privatizaci, v níž sociálně demokratická vláda zásadně selhala.

Babišův cenzorský paragraf

Babišův cenzorský paragraf

5. 10. 2015, Komentáře

Ministerstvo financí vedené šéfem ANO Andrejem Babišem vpašovalo do zákona o hazardních hrách, projednávaném teď ve sněmovně, cenzorský paragraf, za který by se nemusel stydět ani Vladimír Putin

Média v kleštích oligarchů

Média v kleštích oligarchů

1. 10. 2015, Komentáře

„Tisk je svobodný, když nezávisí ani na moci vlády ani na moci peněz," prohlásil francouzský spisovatel a publicista Albert Camus. zdroj: www.pritomnost.cz

Premiérův muž do rady České televize

Premiérův muž do rady České televize

18. 9. 2015, Komentáře

Zvolení Zdeňka Šarapatky, bývalého šéfa premiérských kabinetů Miloše Zemana a Stanislava Grosse do Rady České televize je politickou volbou par excelence. Co o tom svědčí?

Čínská dračí setba v českých médiích

Čínská dračí setba v českých médiích

10. 9. 2015, Komentáře

Kromě pivovaru Lobkowicz, letecké společnosti Travel Service nebo fotbalové Slavie, vstoupila čínská privátní firma CEFC i do mediálního koncernu Empresa Média, kam patří i televize Barrandov nebo časopis Týden.

Čekání na osvíceného vůdce?

Čekání na osvíceného vůdce?

29. 8. 2015, Komentáře

V centru novinářského zájmu se během léta ocitl dosud nepříliš známý miliardář: Dravý, slovenský podnikatel Pavol Krúpa, který zaútočil na investora Zdeňka Bakalu v souvislosti s jeho prodejem hornických bytů.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Součástí platformy je obecně prospěšná spoleČnost energeia

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace